Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΦΩΤΟ – Γκρέις Νιάρου: Βάζω 8 με άριστα το 10 στον κ**ο μου!



ΦΩΤΟ – Γκρέις Νιάρου: Βάζω 8 με άριστα το 10 στον κ**ο μου!
Τη γνωρίσαμε μέσα από τις Darlings και την ξαναθυμηθήκαμε όταν την είδαμε να χορεύει και να τραγουδάει μέχρι τελικής πτώσεως σε διάφορα κλαμπ της Αθήνας. Επιτέλους, τη φωτογραφίσαμε!

ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΣΤΗΝΟΣΟΥΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ;
Είμαι η Γκρέις (βγαίνει από το «Χάρις») από τις Darlings. Σπουδάζω υποκριτική, χορεύω ως free styler στο Venue κάθε Παρασκευή και Σάββατο, τραγουδάω R’n’ B στο Villa κάθε Δευτέρα και μεγάλο μου όνειρο είναι να ασχοληθώ με το μιούζικαλ, το οποίο λατρεύω.
ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΟΙ DARLINGS;
Λόγω κακών συγκυριών. Θέλαμε να το παλέψουμε κι άλλο, αλλά έγιναν πολλά. Η Λίλιαν αντιμετώπιζε κάποιο προσωπικό πρόβλημα και όλες οι κοπέλες είχαμε θέμα με τον παραγωγό. Στην αρχή οι σχέσεις μας ήταν πολύ καλές, αλλά, δυστυχώς, κάποιοι έβαζαν συστηματικά λόγια στη μια για την άλλη. Ήταν δύσκολο να το χειριστούμε όλο αυτό. Ήμασταν πέντε άγνωστες μεταξύ τους και μικρές σε ηλικία κοπέλες.
ΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΜΟΙΡΑΖΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ;
Όχι, βέβαια! Ούτε με δύο άντρες θα μπορούσα. Όλο αυτό μου φαίνεται ζωώδες και χωρίς συναίσθημα, πράγμα το οποίο δεν μπορώ, γιατί είμαι πολύ συναισθηματική. Έχω κάποιες φαντασιώσεις, αλλά στην πράξη είμαι μεγάλη «κωλώστρα».
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΗ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;
Αυτό με τους δύο άντρες, αλλά είναι too much για μένα. Ή το να κάνω σεξ και να μας βλέπει κάποιος. Το έχω προτείνει, μεταξύ σοβαρού και αστείου, και δεν ήθελε. Μου είπε: «Αν θέλεις να φέρεις μια φίλη σου, καλώς. Αλλά όχι δεύτερο άντρα».
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ «ΠΕΣΙΜΟ» ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ;
Οι άντρες έχουν σταματήσει να την πέφτουν με έξυπνο τρόπο. Μόνο μέσω του Facebook μου την πέφτουν. Γράφουν, για παράδειγμα «Όλοι σε βλέπουν, αλλά μόνο εγώ καταλαβαίνω ποια πραγματικά είσαι», κι ας μη με ξέρουν καν. Όλα τα μηνύματα μου φαίνονται ίδια, αλλάζουν μόνο οι λέξεις που χρησιμοποιούν.
ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙΣ;
Έχω συνηθίσει τα άγαρμπα πεσίματα. Έχει τύχει να μου πιάσουν το πόδι, ας πούμε. Εκείνη τη στιγμή δεν το κάνω θέμα, γιατί πολλοί είναι και πιωμένοι.
ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ: Α) ΧΟΡΕΥΕΙΣ, Β) ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ, Γ) ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΡΙΠΤΙΖ, Δ) ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ.
Όταν χορεύω ακούω house ή ποπ, όταν κάνω σεξ new age, όταν κάνω στριπτίζ τζαζ και όταν μαγειρεύω τίποτα, γιατί δεν μαγειρεύω ποτέ. Το μόνο που ξέρω είναι να βάζω γάλα στα δημητριακά.
ΠΟΣΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΧΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ;
Γύρω στις τέσσερις σοβαρές σχέσεις. Τις αποκαλώ «σοβαρές» γιατί ήταν όλες πάνω από εννιά μήνες.
ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΕΣ Ή ΑΥΤΟΙ;
Εγώ τους έχω στείλει και τους τέσσερις. Ο τελευταίος, ας πούμε, μου είπε ένα τρελό ψέμα που αφορούσε τις σπουδές του και ξενέρωσα φοβερά.
ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΣΕΞ;
Έκανα σχετικά μεγάλη, στα 17, και ήταν κάτι σαν ατύχημα. Τα είχα με ένα παιδί, αλλά δεν ήμουν τρελά ερωτευμένη μαζί του. Δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου.
ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ «ΑΤΥΧΗΜΑ»; ΕΙΧΕΣ ΠΙΕΙ;
Όχι, είχα συναίσθηση του τι έκανα, αλλά δεν κατάλαβα πώς έγινε. Δεν πόνεσα καθόλου, γιατί δεν έσπασε ο παρθενικός υμένας. Συμβαίνει αυτό σε κάποιες κοπέλες.
ΜΕ ΤΑ ONE NIGHT STANDS ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ;
Καμία, δεν το έχω κάνει ποτέ. Κάθε φορά που κάνω κάτι με κάποιον μου βγαίνει σε σχέση. Δεν αποκλείω να συμβεί στο μέλλον, νομίζω ότι πρέπει να το δοκιμάσω.
ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΖΗΛΕΥΕΙΣ;
Έχω ζηλέψει, έχω ψάξει και το κινητό του άλλου… Γενικά, ζηλεύω πολύ τις πρώην του. Αν έχει ακόμα επαφή μαζί τους, τρελαίνομαι.
ΓΥΝΑΙΚΑ Σ’ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΠΟΤΕ;
Έχει συμβεί. Ήμουν σε ένα κλαμπ και άρχισε να μου λέει «Είσαι πολύ σέξι, έλα να πιούμε ποτό» και τέτοια.
ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΝΤΡΑΣ, ΜΕ ΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΞ;
Με την Κριστίνα Αγκιλέρα και με την Τζένιφερ Λόπεζ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΛΕΣΒΙΑΚΟ… ΤΙ ΛΕΣ;
Σου είπα, κολλάω να εκπληρώσω κάποιες φαντασιώσεις μου. Σε ένα σόου μια χορεύτρια με είχε φιλήσει στο στόμα –όχι με γλώσσα–, αλλά δεν ένιωσα τίποτα. Κρατιόμουν για να μη γελάσω.
ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ;
Το πρόσωπό του, τις πλάτες του και τα χέρια του. Μου αρέσει να είναι γυμνασμένος, να ασχολείται με το σώμα του, αλλά όχι να έχει «καεί» από το γυμναστήριο.
ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ;
Όχι. Ταλαιπωρήθηκα πολύ με την τελευταία μου σχέση, γι’ αυτό θα ήθελα να βρω κάτι του στιλ «χαλαρά, και όπου βγει». Να γυρνάω το βράδυ στο σπίτι και να έχω μια αγκαλιά.
ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ Μ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΥΦΕΡΑ ΛΟΓΙΑ! ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΕ «ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ, ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΟΥ»;
Θα του ζητούσα να μου πει λεπτομέρειες.
Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΕ ΒΙΑΖΕ ΕΠΙΤΟΠΟΥ…
Θα το θεωρούσα 50% κομπλιμέντο και 50% καφρίλα. Θα έλεγα ψέματα αν σου έλεγα ότι δεν θα κολακευόμουν.
ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΝΤΡΙΚΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ;
Να κατουράει έξω από τη λεκάνη. Επίσης, μου τη σπάει το ότι είστε αλλού γι’ αλλού, εντελώς ανοργάνωτοι και χύμα.
ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΟΥ ΣΗΜΕΙΟ;
Το πρόσωπό μου, τον κώλο μου και το στήθος μου.
ΤΙ ΒΑΘΜΟ ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10;
Θα του έβαζα οκτώ.
ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΗ ΕΙΣΑΙ. ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ;
Οκτώ. Θέλω να πάω γυμναστήριο για να σφίξω.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ;
Θα έβαζα 8,5 για το νονό μου, που είναι πλαστικός και έκανε φοβερή δουλειά.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΞΟΧΛΑΠΑΤΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ;
Είχα φρικάρει όταν στην τρίτη λυκείου, αφού είχα χωρίσει με ένα παιδί, αυτός είχε βιντεοσκοπήσει τις προσωπικές μας στιγμές με το κινητό του. Φυσικά, το έδειξε σε όλο το σχολείο. Όταν το είδαν οι συμμαθητές μου, ένιωσα σαν να με βίαζαν.
ΠΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕΣ;
Πήγα στο σπίτι του και τον χαστούκισα μπροστά στους γονείς του. Η μάνα του, όταν κατάλαβε τι είχε γίνει, μου ζήτησε συγνώμη και μου είπε ότι θα του έπαιρναν το κινητό. Εκείνη την περίοδο είχα φτάσει κοντά στο να σιχαθώ όλους τους άντρες.
ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΛΕΣΒΙΑ, Ε;
Άντε πάλι! Όσες φορές έχω πει κάτι τέτοιο, το μετανιώνω. Λατρεύω τους άντρες και το αντρικό σώμα. Να τον έχεις τον άλλον από πάνω σου…
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΑΣΗ ΣΤΟ ΣΕΞ;
Η ώρα που μου μιλάει. Δεν μπορώ το βουβό σεξ. Δεν θέλω να μου λέει βλακείες του στιλ «Είσαι η γυναίκα της ζωής μου, θέλω να κάνουμε παιδιά», αλλά πράγματα που θα με κάνουν να νιώσω όμορφα.
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΣΟΥ;
Γύρω στις έξι με εφτά φορές σε μία μέρα.
Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΣΤΑΣΗ;
Ε, κλασικά, το doggie style.
ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ Ή ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ;
Να μου κάνουν. Το καλό στοματικό είναι καλύτερο από το σεξ.
ΤΙ ΜΗΝΥΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΣΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΘΕΙ;
«Μην πιστεύεις πάντα αυτό που βλέπεις».
ΠΗΓΗ: parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου