Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Οι 10 πιο hot Ελληνίδες του 2011! (pics)



Το να σε ψηφίζει τόσος κόσμος στην πρώτη δεκάδα ανάμεσα σε 100 Ελληνίδες, νομίζω είναι από μόνο του τιμητικό. Οπότε καμία από τις παρακάτω κυρίες δεν θα έπρεπε να είναι δυσαρεστημένη με το αποτέλεσμα. Υπάρχει βέβαια αναμφίβολα η πικρία του ότι έφτασαν τόσο κοντά στην πρωτιά αλλά τους την έκλεψε κάποια άλλη...Σας παρουσιάσουμε την τελική δεκάδα του διαγωνισμού του oneman, μαζί με τη δική τους δήλωση για τη θέση που κέρδισαν.



Ξεκινάμε λοιπόν το countdown από την θέση 10 έως το νούμερο 2, με ένα μικρό preview.

 
10
Όνομα: Σίσσυ Χρηστίδου

Ψήφοι: 6.414
Το σχόλιο: Σε αυτό εδώ το site έχουμε ξαναπεί ότι η Σίσσυ είναι από τις πιο όμορφες γυναίκες στην ελληνική τηλεόραση. Γυναίκα που θέλεις να ξυπνάς και να την βλέπεις στην tv. Απ' ότι φαίνεται την ίδια άποψη έχουν και πολλοί άντρες. 6414 για την ακρίβεια.

"Ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι εξαιρετικά τιμητικό μόνο και μόνο ότι είμαι σε αυτή τη λίστα και με ψήφισαν τόσοι άνθρωποι. Είναι μεγάλη μου τιμή και χαρά"
 


9
Όνομα: Χριστίνα Στεφανίδη

Ψήφοι: 7.151
Το σχόλιο: Τι κι αν μας εγκατέλειψε για τα ιταλικά εδάφη και το καμπιονάτο, οι άνδρες δεν ξεχνούν αυτό το σώμα που μπήκε σίγουρα αφίσα σε πολλούς εφηβικούς τοίχους. 7.151 άνδρες της λένε να επιστρέψει άμεσα στην Ελλάδα.

"Είμαι πολύ κολακευμένη. Αν συνυπολογίσεις το γεγονός ότι ανάμεσα στις 100 πιο sexy γυναίκες της ελληνικής showbiz βρέθηκα στην δεκάδα - απέχοντας κιόλας από φωτογραφήσεις και τηλεοπτικές εμφανίσεις τον τελευταίο ενάμιση χρόνο - νομίζω τα πήγα πολύ καλά. Στους ψηφοφόρους μου θα έκανα δώρο τι άλλο από μια sexy φωτογράφηση"







8
Όνομα: Κλέλια Ρενέση

Ψήφοι: 7.202
Το σχόλιο: Κι όμως. Αυτή η sexy Barbie που ανακάλυψες στο Μίλα μου Βρώμικα, μόνο Barbie δεν είναι. Οι ρόλοι της ταιριάζουν γάντι αλλά μιλάμε για μια πολύ έξυπνη γυναίκα και μια δαιμόνια ηθοποιό. Αν και οι 7.202 ψήφοι νομίζω οφείλονται στο barbie look. Όπως και να 'χει, εύγε!

"Είναι πολύ όμορφο να σε επιλέγει κάποιος ανάμεσα σε τόσες γυναίκες και με τιμάει πολύ. Χαρίζω σε αυτούς που με ψήφισαν ένα πολύ μεγάλο χαμόγελο"



7
Όνομα: Δήμητρα Αλεξανδράκη

Ψήφοι: 7.208
Το σχόλιο: Σύντομα θα την χάσουμε, γιατί αυτό το σώμα και αυτή την ομορφιά που δεν κατάφεραν να εκτιμήσουν όσο έπρεπε οι εδώ ιθύνοντες μόδας, το εκτιμούν πολύ περισσότερο σε Ντουμπάι και LA. Εμείς θα μείνουμε εδώ στην Ελλάδα να την ψηφίζουμε.

"Είμαι πολύ ευτυχισμένη που έχω τους άνδρες με το μέρος μου και με ψηφίζουν. Θα τους κάνω δώρο μια sexy φωτογράφηση που θα κάνω τον μήνα Μάρτιο σε γνωστό ανδρικό περιοδικό"



6
Όνομα: Δούκισσα Νομικού

Ψήφοι: 7.684

Το σχόλιο: Για μια Σταρ Ελλάς μπορεί να είναι και προσβολή να βγαίνει έκτη αλλά η Δούκισσα δεν έχει ιδιαίτερα κόμπλεξ. Εξάλλου έχει κερδίσει κάτι πολύ σημαντικό όλα αυτά τα χρόνια. Σε έναν χώρο που όλοι μόνο να κράζουν ξέρουν, κανείς δεν έχει να πει τίποτα για μία από τις πιο όμορφες γυναίκες που έχουν σταθεί μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες.

"Χαίρομαι πάρα πολύ! Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όσους μπήκαν στη διαδικασία να με ψηφίσουν.. Τους στέλνω τα φιλιά μου και τους αφιερώνω αυτήν τη διάκριση!"



5
Όνομα: Νικολέττα Ράλλη

Ψήφοι: 8.264
Το σχόλιο: Κάποιοι το ονόμασαν έκπληξη που βρίσκεται τόσο ψηλά. Αν σκεφτείς όμως ότι μιλάμε ενδεχομένως για την πιο όμορφη μελαχρινή της ελληνικής τηλεόρασης και μία από τις πιο "φυσικά" sexy γυναίκες στη χώρα, δεν θα εκπλαγείς και ιδιαίτερα.

"Νιώθω πολύ περήφανη. Βασικά να σου πω την αλήθεια καλύτερα να είσαι πέμπτος παρά δεύτερος. Βλέπεις, δεν έχω μάθει να χάνω αλλά δεν πειράζει. Ας δώσουμε τόπο στα νέα κορίτσια. Του χρόνου όμως θα κατακτήσουμε την πρώτη θέση με τους ψηφοφόρους μου"







4
Όνομα: Όλγα Φαρμάκη

Ψήφοι: 8.884
Το σχόλιο: Τα υπόλοιπα μοντέλα της εποχής της (καλά δεν ήταν και τόσα χρόνια πριν) δεν κατάφεραν καν να μπουν στη δεκάδα. Η Όλγα όμως έχει τον τρόπο να είναι η αγαπημένη του ανδρικού κοινού.

"Τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου. Είναι πολύ ωραίο να σε ψηφίζει κάποιος σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς. Σας στέλνω την αγάπη μου"



3
Όνομα: Χριστίνα Μουστάκα

Ψήφοι: 11.479
Το σχόλιο: Είναι η γυναίκα που θα έβγαινε μαθηματικά πρώτη στην ερώτηση "ποιά θα θέλατε να κάνει μια sexy φωτογράφηση". Αυτή η πεισματική της αποχή από τα ανδρικά περιοδικά τα τελευταία χρόνια και τα νάζια της στο Αρβύλα την έφεραν δίκαια στο νούμερο τρία και το χάλκινο μετάλλιο.



2
Όνομα: Κατερίνα Στικούδη

Ψήφοι: 11.832
Το σχόλιο: Είναι δύσκολο να λες σε κάποιον ότι έρχεται δεύτερος. Και δεν μου άρεσε που το ανακοίνωσα στην Κατερίνα. Αλλά μα τους Ολύμπιους Θεούς το να σε ψηφίζουν τόσοι άνδρες, χωρίς να έχεις κάνει δα και τόσες πολλές φωτογραφήσεις, δεν είναι τυχαίο.

"Κολακεύομαι πολύ από αυτή τη δεύτερη θέση. Σε ποιόν δεν αρέσει να τον εκτιμούν και να τον ψηφίζουν σε ένα διαγωνισμό; Αν ήθελα να χαρίσω κάτι σε όσους με ψήφισαν θα τους χάριζα τη 'Μουσική μου'. Τους το αφιερώνω"

oneman.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου