Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Η sexy Μαρία Ηλιάκη μιλάει για όλους και για όλα


Η Μαρία Ηλιάκη δείχνει για πρώτη φορά τη σέξι πλευρά της και εξηγεί γιατί δεν το έκανε τόσο καιρό. 

«Δεν έτυχε. Δεν θεωρώ πως είμαι σέξι ή ότι με βλέπει ο άλλος και το πρώτο που σκέφτεται είναι "Ουαου! Τι σέξι γκόμενα!". Νομίζω ότι είμαι ένα γλυκό κορίτσι». 




Όπως αποκαλύπτει στο «Down Town» είναι φουλ ερωτευμένη. Εδώ κι ένα χρόνο έχει μια σχέση που θεωρεί ότι είναι η καλύτερη που είχε ποτέ. Όσο για γάμο… θα δείξει. Όπως λέει το έχουν συζητήσει με τον σύντροφό της αλλά κανείς από τους δύο δεν είναι ακόμα σε τέτοια φάση. 



Η εκπομπή είναι για εκείνη τρομερή ψυχοθεραπεία, όπως λέει. «Υπάρχουν φορές που λίγο πριν από τους τίτλους αρχής θέλω να βάλω τα κλάματα και να πω "άι στο καλό, θέλω να πάω σπίτι μου". Αλλά με το που ξεκινά η εκπομπή, περνάω όμορφα. Όταν φτάνει 6 το απόγευμα, αισθάνομαι λες και κάποιος μου έχει ρουφήξει όλη την αρνητική ενέργεια και είμαι πολύ cool. Και με τον Νίκο έχουμε μια τέτοια σχέση, περίεργη...»

Η παρουσιάστρια και ραδιοφωνική παραγωγός δεν δίστασε να μιλήσει και για το πρόβλημα υγείας της μητέρας της. 

«Πριν από έξι χρόνια, η μαμά μου έπαθε μια σειρά από εγκεφαλικά. Πλέον είναι μόνιμα στο κρεβάτι. Από την αρχή μου ήταν πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσω ότι στο εξής πρέπει να φροντίζω εγώ τη μαμά μου και όχι αυτή εμένα. Άργησα να το δεχτώ».

newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου