Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Μ. Συνατσάκη: Sexy με… Master



Βλέπεις τη φιγούρα της στην τηλεόραση, την κινησιολογία της, τις μούτες, και μετράς τις ατάκες της. Κατόπιν βλέπεις τις σημειώσεις από τη συνέντευξη. Κι εκεί και εδώ το ίδιο άτομο αλλά σε διαφορετικές εκδοχές. Η Μαίρη Συνατσάκη δεν είναι αυτό που φαντάζεσαι.
Πίσω από την ανάλαφρη δημόσια εικόνα της υπάρχει ένα μυαλό που κάνει αλλόκοτες γκέλες και επιμένει να σκάβει στα ίδια του τα σωθικά. Πόσο συχνά νομίζεις ότι ακούμε σε συνεντεύξεις φράσεις του τύπου «είμαι ακόμη αυτό το ναρκισσιστικό έμβρυο που θέλει να τα ελέγξει όλα»;
Εάν λέει αλήθεια, ότι δηλαδή είναι λίγο πολύ control-freak, τότε είναι αξιοπερίεργο πώς στην TV αυτό δε φαίνεται καθόλου. Πώς γίνεται μια μανιακή τέτοιου είδους να μη μοιάζει στο ελάχιστο με υστερικό νευρόσπαστο; Το μυστικό της Μαίρης Συνατσάκη θα πρέπει να είναι θαμμένο κάπου εκεί που τόσα χρόνια ψάχνει να βρει και η ίδια τις απαντήσεις, στα παιδικά της χρόνια: «Μικρή ήμουν πάρα πολύ ντροπαλή, πάρα πολύ κλειστή, δεν τολμούσα να πάω μόνη μου να αγοράσω, π.χ., ένα παντελόνι. Μέχρι την Α’ Λυκείου έπρεπε να είναι μαζί η μαμά μου ενώ, εάν δεν είχα μαζί τη δίδυμη αδερφή μου, δεν μπορούσα να μιλήσω σε άνθρωπο. Είχα πάρα πολλά κομπλεξάκια, με τον εαυτό μου, με την εμφάνισή μου, πάρα πολλές ανασφάλειες. Για παράδειγμα, ένιωθα πάντα χοντρή. Γενικά, ήμουν ένα πολύ κλειστό παιδί του οποίου τα κόμπλεξ το έκλειναν ακόμα περισσότερο. Και ξαφνικά, το καλοκαίρι ανάμεσα στην Α’ και τη Β’ Λυκείου άρχισα να αυτοσαρκάζομαι».
Το κόλπο της Μαίρης για να ντριπλάρει τις ανασφάλειές της ήταν να τους επιτεθεί κατά μέτωπο. Έτσι έφτασε σχεδόν να συστήνεται, παρουσιάζοντας κατευθείαν τα υποτιθέμενα ελαττώματά της: «Είμαι κοντοκλότσα», «Έχω τεράστιες γάμπες» κ.λπ. Φυσικά, δεν ξέρει τι λέει – αλλά δεν είναι δική μας δουλειά να την πείσουμε ότι είναι μια χαρά, και πολύ παραπάνω από «μια χαρά» μάλιστα. Η Μαίρη ανήκει σε μια ιδιαίτερη και σπάνια κατηγορία γυναίκας. Είναι γλυκιά, διακριτική κι έντονα σέξι. Κύριε Λαζάρου & Co, αν το μεταφράσετε αυτό σε γεύση, θα το χαλαλίσουμε το βαρουλκοδάνειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου