Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Τηλεοπτική διαφήμιση για τη Google



  Προσπαθώντας να κερδίσει τη μάχη εναντίον του Facebook, η Google υπερδιπλασιάζει τις διαφημιστικές της δαπάνες και στρέφεται στην τηλεόραση.

 Τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, η Google δαπάνησε 137,5 εκατ. δολ. για διαφημίσεις μόνο στις ΗΠΑ, ποσό υπερδιπλάσιο από τα 57,4 εκατ. δολ. του 2010, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Kantar Media του ομίλου WPP. Αν και σχεδόν το ήμισυ αυτών των δαπανών αφορά την διαδικτυακή διαφήμιση, τα κεφάλαια για τηλεοπτική διαφήμιση εξαπλασιάστηκαν από 6 εκατ. δολ. το 2010 σε 38,1 εκατ. δολ. τους πρώτους εννέα μήνες του 2011.
 «Όλες μας οι διαφημίσεις ξεκινούν από το Internet, αλλά πάντα κοιτάμε καλύτερους τρόπους να επικοινωνήσουμε με τους χρήστες του Internet, είτε πρόκειται για διαφήμιση στα λεωφορεία και στο μετρό ή για τηλεοπτικά σποτ» δήλωσε ο Obi Felten, επικεφαλής consumer marketing για την Ευρώπη.
 Σε ομιλία του πριν από μερικούς μήνες, ο εκτελεστικός πρόεδρος της Google, ο Eric Schmidt, ανέφερε πως όταν του πρότειναν να επενδύσει η Google σε πανάκριβη τηλεοπτική διαφήμιση κατά την διάρκεια του Super Bowl απάντησε: «Θα το κάνω όταν παγώσει η κόλαση». Το διοικητικό συμβούλιο όμως, ενέκρινε τελικά την ιδέα και επιλέχθηκε ένα βίντεο από το You Tube που αύξησε τόσο πολύ την κίνηση στην μηχανή αναζήτησης ώστε τελικά το τηλεοπτικό σποτ «έβγαλε τα λεφτά του» όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος ο κ. Schmidt.

techpress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου