Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Ψινάκης: Στο Fab5 παίρναμε φτωχούς από τα Λιόσια και τους ξεφτιλίζαμε



Tην πρώτη του συνέντευξη μετά την απόλυσή του από την εκπομπή Fab5 έδωσε σε γνωστό περιοδικό ο δημοφιλής μάνατζερ Ηλίας Ψινάκης, μιλώντας για όλα με το γνωστό καυστικό του ύφος.
Μιλώντας στο «Down Town» για το τί ακριβώς συνέβη...


, ο Ηλίας Ψινάκης είπε:
« Μπλέχτηκα σε αυτή την ιστορία έχοντας στο νου μου το αμερικανικό concept, για το οποίο κάθε εβδομάδα οι Αμερικανοί ξοδεύουν περίπου ένα εκατομμύριο δολάρια και το προετοιμάζουν έξι μήνες. Στην Ελλάδα πολύ σωστά δεν έχουμε budget, γιατί η χώρα περνάει κρίση. Όλο αυτό, λοιπόν, είχε ως αποτέλεσμα να παίρνουμε φτωχούς ανθρώπους από τα Νέα Λιόσια και άλλες παρόμοιες περιοχές, να τους αποτριχώνουμε, να τους «εξευτελίζουμε», για να έχει πλάκα το επεισόδιο. Αυτό δεν είναι καθόλου της δικής μου αισθητικής, γι’ αυτό και φρόντιζα συστηματικά να απέχω από τέτοιες σκηνές».

Απαντώντας σε ερώτηση για την ανακοίνωση της απόλυσης του είπε:«Με φώναξε ο Γερμανός διευθυντής της εταιρίας παραγωγής πρωί πρωί να πάω γιατί είχε κάτι σοβαρό να μου πει. Παρεμπιπτόντως, είναι γλυκύτατος και πολύ καλός στη δουλειά του. Τον ρώτησα «Δηλαδή, με απολύετε;» και μου είπε «κατά έναν τρόπο, ναι».

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι όταν άκουσε ότι απολύεται, ενθουσιάστηκε. «Μόνο που δεν τον φίλησα στο στόμα με γλώσσα! Του είπα ότι το να με σουτάρουν ήταν το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που μου έκαναν ποτέ στη ζωή μου. Έκπληκτος ο άνθρωπος -αφού πρώτη φορά απολύει κάποιον που ενθουσιάζεται- με ρώτησε αν νευρίασα. Όλοι περίμεναν ότι θα τα «έπαιρνα» άσχημα. Του είπα πως με το μόνο πράγμα που νευρίασα ήταν το ότι με ξύπνησε για να μου πει τα ευχάριστα νέα, ενώ θα μπορούσε να μου τα είχε πει το προηγούμενο βράδυ, για να ανοίξω σαμπάνιες και να γιορτάσω με τους φίλους μου το γεγονός κάνοντας ένα πάρτι», είπε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου