το marketing – όπως και στον πόλεμο – όλα επιτρέπονται. Είναι λοιπόν άκρως διασκεδαστικό να παρακολουθούμε εταιρείες – κολοσσούς να χρηματοδοτούν ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες με σκοπό να εξευτελίσουν τα προϊόντα των ανταγωνιστών τους χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα μέσα και ενίοτε αρκετά χτυπήματα κάτω από τη μέση.
Στο γαϊτανάκι των Ad Wars όπως έχει ανεπίσημα ονομαστεί αυτός ο ιδιότυπος πόλεμος, έχουν κατά καιρούς συμμετάσχει με διαφημίσεις τους εταιρείες όπως η BMW, η AUDI, η Coca Cola και η Apple. Απολαύστε τις σε ένα διαφημιστικό… ξεκατίνιασμα.- Ο Πόλεμος των Αυτοκινητοβιομηχανιών
Κάποτε, σε έναν μακρινό Γαλαξία, η Audi ξεκίνησε έναν πόλεμο προκαλώντας την BMW…
… και η BMW δεν άργησε να απαντήσει.
Το επόμενο «θύμα» της BMW ήταν η Jaguar…
…. και η Mercedes (μετάφραση: Και η Mercedes μπορεί να προσφέρει απόλαυση στην οδήγηση)
Μετά αποφάσισε να ξαναγυρίσει στην Audi…
… αυτή τη φορά όμως η Audi απάντησε….
… μαζί με την Subaru.
Αλλά η BMW τον χαβά της…
Στον «πόλεμο» μπήκε δειλά – δειλά η Saab…
… και η Lexus.
Μέχρι που ο ιδιοκτήτης της Bentley αποφάσισε να τον… τελειώσει.
- Ο Πόλεμος των Αναψυκτικών
Οι δύο κυρίαρχοι της βιομηχανίας των αναψυκτικών, η Pepsi και η Coca Cola, έχουν κατά καιρούς συμμετέχει σε πολλούς επικοινωνιακούς πολέμους, άλλοτε με εικόνες, άλλοτε με διαφημίσεις στην τηλεόραση. Ακολουθούν οι πιο πρωτότυπες.
Η Coca Cola στον δεύτερο όροφο, η Pepsi παντού.
Η χιονοθύελλα δεν αποτελεί εμπόδιο για να πάρει κάποιος ένα κουτάκι Pepsi.
Τα καλαμάκια δεν… γουστάρουν την Coca Cola!
Ειρωνική γελοιογραφία της Coca Cola: Υπάλληλος της Pepsi απολύεται επειδή βρέθηκε… θετικός στην Κόκα!
Το… απαγορευμένο διαφημιστικό της Pepsi, όπου ένα πιτσιρίκι χρησιμοποιεί το κουτάκι της Coca Cola για να ανέβει στο μηχάνημα και να αγοράσει – τι άλλο;- μια Pepsi. Άουτς!
- Mac Vs. Pc: Γύρος Nούμερο… 1231920831827
Η Apple δεν χάνει ευκαιρία να… πικάρει το περιβάλλον των Windows και γενικά τα «δύσχρηστα» PC με βίντεο και εικόνες. Δείτε μερικές από αυτές.
Βίντεο της Apple με σαφείς «μπηχτές» για τα antivirus που χρειάζονται τα Windows.
Βίντεο από την ίδια διαφημιστική εκστρατεία με αφορμή την προβληματική μηχανή αναζήτησης των Windows.
- Samsung εναντίον Apple Γύρος 1ος
Αυτό και αν ήταν αναπάντεχο. Σε μια προσπάθεια να επισκιάσει την εικόνα του «προτύπου» που περιβάλλει τα προϊόντα της Apple, η Samsung «επιτέθηκε» στην Apple με ένα τηλεοπτικό σποτ στο οποίο πρωταγωνιστούν οι λάτρεις του… Iphone, που περιμένουν υπομονετικά στην ουρά για να προμηθευτούν το νέο καλούδι της Apple. Μπορεί η επωνυμία της εταιρείας να μην εμφανίζεται πουθενά, αλλά η αναφορά στο iPhone 4S είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Στο τέλος, αυτοί που περιμένουν στην ουρά πείθονται ότι μπορούν «να έχουν κάτι καλύτερο», στην προκειμένη περίπτωση το νέο Samsung Galaxy S II. Περιμένουμε με ανυπομονησία πώς θα απαντήσει η Apple…
Και ο πόλεμος, φυσικά, θα συνεχίζεται και σε άλλα στρατόπεδα μέχρι να επικρατήσει(;) ο… ισχυρότερος.
Πηγή: in2life.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου